نکاتي که در بسته بندي اثاثيه بايد بدانيد.

چهارشنبه 10 دی 1399
16:15
نایکی


زمان اقدام به انجام مراحل اسباب کشي و جابجايي لازم است تمامي اثاثيه و لوازم منزل و يا محل کار شما بايد از محل قديمي با يک بسته بندي صحيح و درست به محل جديد جابجا شوند. اگر در اين زمينه کوتاهي به عمل آيد ممکن است خسارات جبران ناپذيري به اسباب و اثاثيه منزل و ادرات وارد شود. پس لازم است تمامي نکات انجام يک بسته بندي درست را آموزش ديده و بکار بگيريد تا موجب وارد شدن خساراتي در حين اسباب کشي به خود و يا خانواده خود نشويد .

بسته بندي صحيح

در انجام بسته بندي اثاثيه منزل بايد بدانيد که با توجه به تنوع در نوع اثاثيه لازم است هر وسيله اي را با تجهيزات مناسب با آن بسته بندي کرد. کارتن اسباب کشي شايد مهم ترين تجهيزات لازم جهت انجام يک اسباب کشي باشد که لازم است قبل از اقدام به بسته بندي اقدام به تهيه کارتن در سايز هاي متفاوت نماييد. لازم است بعد از سرهم کردن کارتن انتهاي آنها را با چسب هاي پهن با وکيوم بالا محکم نماييد. کارتن ها را خيلي سنگين نکنيد چون ممکن است از زير در درفته و اثاثيه داخل آن ها به بيرون ريخته شوند که موجب وارد شدن خسارت به آن ها شود. کارتن را تا جايي که امکان دارد پر کرده و خالي نگذاريد. خالي بودن سر کارتن ها سبب مي‌شود در هنگام چيدن کارتن ها روي هم قسمت خالي کارتن ها دچار لهيدگي شده و دفرمه شود که همين موضوع باعث برهم خوردن نظم چيدمان کارتن ها مي‌شود. استفاد از برچسب و نوشتن محتويات داخل کارتن ها روي برچسب را فراموش نکنيد. اين کار سبب مي‌شود بتوانيد به راحتي محتواي داخل کارتن ها را شناسايي کرده و در صورت احتياج به آن ها يا در زمان چيدمان اثاثيه سردرگم نشويد.

لباس ها، رخت خواب ها و پرده ها را قبل از جابجايي بهتر است که بشوييد و مرتب تا کرده و سپس در داخل ساک هاي بزرگ زيپ دار قرار دهيد تا در طول جابجايي گرد و خاک روي آنها نشسته و کثيف و چرک نشوند. ساک هاي بزرگ پارچه اي را ميتوانيد از انواع فروشگاه هاي زنجيره اي تهيه نماييد.

پايه مبل ها، ميز ها و تخت ها را با استفاده از سلفون بپيچيد تا دچار خراشيدگي در صورت برخورد به ديواره هاي راهرو ها يا منزل جديد نشوند و سالم بمانند. مراقب باشيد چسب روي سطح چوب چسبيده نشود زيرا سبب کنده شدن و وارد شدن خسارت به سطح چوب‌ مي‌شود.

دور تا دور پارچه مبل ها را با استفاده از سلفون به درستي و تمام و کمال بپيچانيد تا در طول جابجايي چرک و کثيف نشده و گرد و خاک روي آنها ننشيند.

ريشه هاي فرش را با استفاده از چسب پهن به پشت فرش بچسبانيد و سپس فرش را لوله کنيد تا ريشه ها در حين جابجايي کثيف نشوند. بعد از لوله کردن فرش، فرش را در داخل نايلون هاي مخصوص فرش قرار دهيد. اگر به اين نايلون ها دسترسي نداريد بعد از لوله کردن فرش تمام آن را با استفاده سلفون و يا پارچه بپيچيد.

براي جابجايي لوازم برقي بزرگ و گران قيمت همچون يخچال، ماشين لباسشويي و ماشين ظرفشويي بهتر است از کارتن هاي همين اثاثيه استفاده کنيد اما اگر به کارتن اين اثاثيه دسترسي نداشتيد تمام دور تا دور آن ها را با استفاده از نايلون هاي حبابدار پلمپ نماييد تا دچار ضربه خوردگي و يا خسارت در طول جابجايي نشوند.

اگر تمام نکات يک بسته بندي صحيح را رعايت کنيد مطمئن باشيد که يک اسباب کشي آسان و بي دردسر را تجربه خواهيد کرد. اگر فکر ميکنيد بسته بندي صحيح اثاثيه کار سخت و وقت گيري است کافيست از خدمات باربري هاي معتبر در تهران که داراي شعبه در تمامي محله هاي تهران همچون باربري شهران در غرب باربري، باربري سهروردي در مرکز، باربري الهيه در شمال و باربري رسالت در شرق و ... داراي شعبه هستند استفاد نماييد که علاوه بر دارا بودن تمامي اين تجهيزات کارگراني آموزش ديده و با اخلاق جهت ارائه انواع خدمات اسباب کشي و بسته بندي به شما بوده و اين کا را با بالاترين کيفيت و مناسب ترين قيمت براي شما انجام دهند.


[ بازدید : 277 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری و خدمات باربری در تهران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]