صفر تا صد اسباب کشي و مراحل انجام آن

يکشنبه 7 دی 1399
17:34
نایکی


صفر تا صد اسباب کشي

در مقاله قبل درباره تمام خدماتي که امروزه در باربري هاي معتبر در تهران به مشتريان ارائه ميگردد صحبت شد. اين خدمات شامل اسباب کشي، بسته بندي اثاثيه، تجهيزات نوين بسته بندي، کارگران آموزش ديده و با تجربه، داشتن شعبه در سرتاسر تهران، حمل بار بين شهري و انواع ماشين حمل بار ميباشد. براي مطالعه بيشتر در مورد اين خدمات اينجا را کليک کنيد. در اين مقاله قصد داريم به مهم ترين اين خدمات که اسباب کشي است بپردازيم.

اسباب کشي

امروزه با توجه به کمبود وقت افراد و بيشتر شدن مشغله هاي زندگي نسبت به گذشته اسباب کشي ميتواند به عنوان يک معضل دشوار و وقت گير براي افراد دردسرساز شود. از همين سو باربري هاي معتبر علي الخصوص در شهر هاي بزرگ مانند کلان شهر تهران که بيش از 12 ميليون نفر جمعيت دارد اقدام به ارائه صفر تا صد خدمات يک اسباب کشي آسان و مطمئن براي مشتريان خود مينمايند. تنها کافي است قبل از اقدام به اسباب کشي يک باربري معتبر و باسابقه را براي انجام اسباب کشي خود انتخاب نماييد که داراي شعبه در نزديکي محل سکونت شما باشد. اغلب باربري هاي معتبر داراي شعبه در مناطق مختلف تهران هستند. باربري غرب تهران و شرق و شمال و مرکز تهران از جمله مناطقي است که تحت پوشش اين باربري ها هستند.

مراحل انجام اسباب کشي

بطور کلي ميتوان انجام يک چرخه اسباب کشي را در 6 مرحله دسته بندي کرد. اين 6 مرحله شامل موارد زير ميشود.

مرحله اول: تصميم به انجام اسباب کشي

اسباب کشي معمولاً با خبر قبلي به سراغ ما مي­آيد. از همين سو زمان آن براي ما مشخص بوده و با خواست خود و يا به ناچار مجبور به انجام آن هستيم. زماني که تصميم به انجام اسباب کشي ميگيريد در واقع اولين مرحله اسباب کشي انجام شده است.

مرحله دوم: انتخاب باربري معتبر

بعد از قطعي شدن تصميم در جابجايي حال نوبت به انتخاب يک باربري معتبر و باسابقه ميرسد. در مورد باربري هاي مختلف تحقيق نموده و نظرات مشتريان قبلي اين باربري ها را مطالعه نماييد. با استعلام قيمت از اين باربري ها مناسب ترين آن ها را که کيفيت در خدمات را با قيمت مناسب به شما ارائه ميدهند انتخاب نماييد.

مرحله سوم: دريافت مشاوره حل بار

بعد از انتخاب باربري مناسب خود با کارشناسان آن مجموعه تماس گرفته و مشاوره حمل بار دريافت نماييد تا با توجه به حجم و ميزان اثاثيه شما ماشين حمل بار مناسب که ميتواند انواع خاور و يا کاميونت مسقف و يا روباز موکت شده باشد انتخاب شده و در روز بارگيري به محل مبدأ بار به همراه تجهيزات مناسب بسته بندي و کارگر آموزش ديده بسته بندي ارسال ميشود.

مرحله چهارم: بسته بندي اثاثيه

بسته بندي اثاثيه که در واقع مهم ترين و وقت گيرترين قسمت اسباب کشي است، از جمله خدمات مهمي است که در باربري ها به مشتريان ارائه ميگردد. بسته بندي اثاثيه اگر به درستي و توسط تجهيزات مناسب و البته افراد داري تخصص و سابقه در اين حوزه انجام نشود ممکن است موجب وارد شدن خسارات به اسباب و اثاثيه شما شود. از اين رو در اين مورد به هيچ وجه ريسک نکرده و کار را به کاردان بسپاريد.

مرحله پنجم: بارگيري و حرکت به سوي مقصد

بعد از اتمام بسته بندي حال نوبت به قراردادن تمامي اثاثيه در داخل ماشين حمل بار است. در اين مورد بايد توجه کرد که اثاثيه و کارتن هاي سنگين در زير و اثاثيه و کارتن هاي کوچکتر روي آن ها قرار بگيرند تا در طول مسير سالم مانده و دچار خسارت نشوند.

مرحله ششم: تخليه بار در مقصد و چيدن اثاثيه در محل موردنظر کارفرما

بعد از طي شدن مسير و با رسيدن ماشين حمل اثاثيه به مقصد حال نوبت به تخليه بار و قراردادن اثاثيه در محلي است که صاحب بار تعيين ميکند.

بعد از طي شدن اين 6 مرحله يک چرخه اسباب کشي به پايان خواهد رسيد، اگر در انتخاب باربري خود نهايت دقت را به خرج دهيد تجربه يک اسباب کشي آسان و بي دردسر را بدست خواهيد آورد.


[ بازدید : 248 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری و خدمات باربری در تهران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]